Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na resmen dâhil oldu. İngiltere’nin başkenti Londra’da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsa
Menteşe Belediyesi, Almanya’nın Sindelfingen Belediyesi ile iş birlikleri geliştirmek amacıyla, Avrupa Konseyi Kongresi Yerel Yönetimler Meclisi Başkanı ve Sindelfingen Belediye Başkanı Dr. Bernd Vöhringer ile beraberind
Beşparmak (Latmos) dağı, Bafa gölü ve Herakleia antik kentinde yapılan çalışmaların değerlendirildiği, yapılacak çalışmaların planlandığı toplantı Muğla Valisi Orhan Tavlı başkanlığında yapıldı.