Vali Akbıyık Laboratuvar Açılışı Yaptı

MUĞLA - 27-05-2024 20:13 2156 kez okundu.

Vali Akbıyık Laboratuvar Açılışı Yaptı

Muğla Valisi  Sayın Dr. İdris Akbıyık, Aydem Enerji’nin katkılarıyla  Muğla Şehit Ziya İlhan Dağdaş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanına kurulan, enerjinin üretildiği yerden ev, işyeri, fabrika ve binalara kadar hangi yolla iletim ve dağıtımının yapıldığını gösteren Alçak ve Yüksek Gerilim Dağıtım Şebekeleri Laboratuvarının açılışını yaptı. 

katkılarından dolayı Aydem enerji yetkililerine teşekkür eden Vali Akbıyık Marangoz ve Motor atölyelerinde incelemelerde bulundu.

Katkılarından dolayı hayırseverler için öğrencilerin hazırladığı plaketler Vali  Akbıyık tarafından takdim edildi

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA