TİMBİR, RTÜK’ü Ziyaret Etti

TİMBİR, RTÜK’ü Ziyaret Etti

ANKARA - 27-09-2023 21:47 2060 kez okundu.

TİMBİR, RTÜK’ü Ziyaret Etti

Türk İnternet Medya Birliği Heyeti, RTÜK Başkanı Şahin ile görüştü.

 

Ziyaret sırasında iki kurum arasında internet medyasının geleceğine yönelik çalışmalar istişare edildi.  

 

TİMBİR Başkanı Dr. Süleyman Basa, RTÜK yönetiminin TİMBİR'in kuruluş aşamasında sağladığı desteklerden dolayı memnuniyetini dile getirerek, Başkan Şahin'e teşekkürlerini iletti.

 

RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin ise, "TİMBİR'in medya sektöründeki önemli rolünün farkındayız. RTÜK olarak, internet medyasının gelişimine destek olmaktan gurur duyuyoruz ve bu iş birliğinin sürmesini arzu ediyoruz" diye konuştu.

 

Şahin, dijital medyada sıklıkla rastlanılan dezenformasyonun önüne geçilmesi için ortak çalışmalara ihtiyaç duyulduğunu dile getirdi 

Görüşmede ayrıca, internet medyasının geleceğinin ele alınacağı geniş kapsamlı bir çalıştayın düzenlenmesi kararı alındı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
TİMBİR ve BHA’ya “Yerli Enerjiye Medya Desteği Ödülü”

TİMBİR ve BHA’ya “Yerli Enerjiye Medya Desteği Ödülü”

17-06-2026 - ANKARA

Telif Hakları Sempozyumu Ankara’da yapılacak

Telif Hakları Sempozyumu Ankara’da yapılacak

10-06-2026 - ANKARA