Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

MİLAS - 07-10-2023 09:44 4487 kez okundu.

Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

Muğla'nın ve Türkiye'nin ilk kadın Valisi Lale Aytaman, Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı. Aytaman, seminerde yaptığı konuşmada, Türkiye'nin ilk kadın Valisi olarak atanmasının önemini vurguladı. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün ise konuşmasında, Cumhuriyetin odak noktasının kadın olduğunu belirtti ve kadın kazanımlarını anlattı. Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş ise Aytaman döneminde kurulan Melsa'nın Muğla'da kadınların üretim ve kooperatif faaliyetlerini gösterdiğini ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

22-06-2026 - MİLAS

Milas’ta Ruhsatsız Silah Baskını: 7 Tabanca, 3 Tüfek

Milas’ta Ruhsatsız Silah Baskını: 7 Tabanca, 3 Tüfek

17-06-2026 - MİLAS