Muğla OBM'de Halı Saha Turnuvası Düzenleniyor

MUĞLA - 12-02-2024 13:46 3123 kez okundu.

Muğla OBM'de Halı Saha Turnuvası Düzenleniyor

Muğla Orman Bölge Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren 12 İşletme Müdürlüğü'nün katılımıyla düzenlenen halı saha turnuvası büyük bir ilgiyle takip ediliyor. Çift maçlı eleme usulüyle oynanan turnuvada heyecanlı karşılaşmalar yaşanıyor. Bölge Müdürü Salim Karabulut'un başlama vuruşunu yaptığı turnuvanın final maçları 21 Mart Ormancılık Haftası'nda oynanacak. Ula Gölet halı saha tesislerinde oynanan ilk maçta Muğla Orman İşletme Müdürlüğü takımı, Aydın Orman İşletme Müdürlüğünü 2-1 mağlup ederek adını bir üst tura yazdırdı. Maçı Bölge Müdürü Salim Karabulut, Bölge Müdür Yardımcıları Ersen Çetin ve Adnan Güller ile birlikte çok sayıda orman personeli izledi. Turnuvada diğer oynanan maçlarda Fethiye, Yılanlı'yı 5-2, Seydikemer, Kavaklıdere'yi 2-1 ve Nazilli, Dalaman'ı 3-3 beraberelikle geçerek üst tura yükseldi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA