Muğla OBM de Silvikültür Tatbikatları Başladı

MİLAS - 10-10-2023 19:49 1724 kez okundu.

Muğla OBM de Silvikültür Tatbikatları Başladı

 

Muğla Orman Bölge Müdürlüğünde 2023 yılı Silvikültür tatbikatları başladı. Silvikültür tatbikatlarının ilki 9 Ekim Pazartesi günü Fethiye ve Seydikemer Orman İşletme Müdürlüklerinin katılımıyla Fethiye Karaçulha Şefliği ormanlarında yapıldı. Bölge Müdür Yardımcısı Adnan Güller koordinesinde yapılan tatbikatta Silvikültür Şube Müdürü Melahat Gedik ile birlikte Şube Mühendisleri Cevdet Altaş ve Suat Kalyon silvikültürel çalışmaları uygulamalı olarak anlattı. 

Ağaçlandırma Şube Müdürü Olcay Karataş’ta tatbikatta ağaçlandırma çalışmalarına yönelik bilgiler verdi. Tatbikata Fethiye Orman İşletme Müdürü Hakan Duman birlikte İşletme Müdür Yardımcıları, işletme şefleri, orman muhafaza memurları ve orman işçileri katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

22-06-2026 - MİLAS

Milas’ta Ruhsatsız Silah Baskını: 7 Tabanca, 3 Tüfek

Milas’ta Ruhsatsız Silah Baskını: 7 Tabanca, 3 Tüfek

17-06-2026 - MİLAS