Milletvekili Kadem Mete'den Müjde

MUĞLA - 07-01-2025 13:54 2857 kez okundu.

Milletvekili Kadem Mete'den Müjde

AK Parti Muğla Milletvekili Kadem METE, Muğla Eğitim ve Araştırma hastanesinde uzun süredir devam eden otopark sorununa ilişkin bir müjde verdi. Milletvekili Mete, Muğla Eğitim Araştırma Hastanesinin otopark ihtiyacını karşılamak amacıyla halizahırda acil servis yanında bulunan 2 kademeli açık otoparka ilave olarak hastanemize tahsisli arazi üzerine 3 kademeli açık otopark yapımı tamamlanmış olup vatandaşlarımızın kullanımına açılmıştır. Söz konusu otoparkta aydınlatma enerji verimliliği açısından güneş enerjili fotoselli lambalar ile sağlanmaktadır. Otoparkımız gerek vatandaşlarımızın gerekse hastane personelimizin hizmetine açılmıştır. Bölgemizde adeta bir sağlık merkezine dönüşen Eğitim ve Araştırma hastanemizde daha güzel hizmetler vermek için çalışmalarımıza devam edeceğiz dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA