Kadem Mete'den Orman Bölge Müdürlüğü Görevine Atanan Mustafa Ülküdür'e Ziyaret

MUĞLA - 27-05-2024 17:43 3247 kez okundu.

Kadem Mete'den Orman Bölge Müdürlüğü Görevine Atanan Mustafa Ülküdür'e Ziyaret

 

Ak Parti Muğla Milletvekili Kadem Mete'nin Orman Bölge Müdürlüğü görevine atanan Mustafa Ülküdür Bey'e yapılan hayırlı olsun ziyaretinde, Ak Parti İl Başkanı Gültekin Akça ve yönetim kurulu üyeleri de hazır bulundular. Ziyaret sırasında Mete, ormanlarımızın korunması ve varlığının arttırılması konusunun önemine vurgu yaparak, "En büyük zenginliğimiz ormanlarımızı korumak ve orman varlığımızı arttırmak için çalışmaya devam edeceğiz." şeklinde ifadelerde bulundu. Bu görev değişikliği ile birlikte, ormanların sürdürülebilir şekilde yönetilmesi ve çevrenin korunması konusunda daha etkin adımlar atılması bekleniyor. Mustafa Ülküdür Bey'in yeni görevinde başarılar diliyor, orman kaynaklarının doğru şekilde yönetilmesi için tüm paydaşların işbirliği içinde çalışmasının önemine vurgu yapıyoruz.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA