Evden cephanelik çıktı

MUĞLA - 09-07-2025 12:02 3472 kez okundu.

Evden cephanelik çıktı


Muğla’da, jandarmanın bir eve düzenlediği operasyonda, tarihi eser niteliğinde objeler ve ruhsatsız silahlar ele geçirildi.
Muğla İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Ula’nın Şirinköy mahallesinde yaşayan T.Ö.’nün elindeki tarihi eserleri satmak için müşteri aradığı bilgisine ulaştı. Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde şüphelinin evine düzenlenen operasyonda 41 tarihi eser obje, 2 tarihi eser niteliğinde av tüfeği, 2 ruhsatsız av tüfeği, 4 ruhsatsız havalı tüfek, 3 kurusıkı tabanca, 3 tabanca şarjörü, 369 fişek, 21 mermi ve 2 optik dürbün ele geçirildi.
Gözaltına alınan T.Ö.’nün işlemlerinin sürdüğü bildirildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA