Erçelik; ‘’Sanki Sadece Muğla’da Santral Var’’

Erçelik; ‘’Sanki Sadece Muğla’da Santral Var’’

MUĞLA - 23-10-2023 12:01 4353 kez okundu.

Erçelik; ‘’Sanki Sadece Muğla’da Santral Var’’

Muğla'da çevreciler tarafından termik santrallerin kapatılması için 'Adalet Kervanı' adıyla başlatılan yürüyüşe, TES-İŞ Sendikası Yatağan Şube Başkanı Fatih Erçelik tepki gösterdi. 
Erçelik, "2002 yılından bu yana halkın ve çevrecilerin talep ettiği gibi ‘Filtreler takıldı, santraller çalıştı, çalışıyor, çalışacak. Çevreciler filtreler takılmadan önce verilen mahkeme kararlarını, filtreler takıldıktan sonra uygulatmanın derdindeler. Toplumsal mutabakatla alınan ‘Filtre takılsın, Santral çalışsın!’ hedefi yerine getirildiği halde hala santrallerin kapatılmasını talep etmek tamamen art niyettir. Yatağan, Yeniköy ve Kemerköy Santralleri çevre mevzuatına uygun olarak çalışmakta ve Muğla Çevre İl Müdürlüğü tarafından da 7/24 online olarak denetlenmektedir" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA