Büyükşehir Okçuları Düzce’de Şampiyon Oldu

BÜYÜKŞEHİR - 06-07-2024 19:11 1687 kez okundu.

Büyükşehir Okçuları Düzce’de Şampiyon Oldu

 

 

Muğla Büyükşehir Belediyesi okçuluk takımı Haberleri">takımı U13 sporcuları Düzce’de Türkiye Şampiyonası’na katıldı. Şampiyonada Defne Demir Türkiye Şampiyonu oldu.

 

Muğla Büyükşehir Belediyesi okçuluk takımı U13 sporcuları Düzce’de düzenlenen Türkiye Şampiyonası’na katıldı. 13 sporcunun katıldığı şampiyonada Defne Demir, Büşra Madan ve Mina Deliktaş takım olarak U13 kategorisinde Türkiye İkincisi oldu.

 

U13 kategorisinde bireysel olarak da yarışan Defne Demir ise gösterdiği üstün başarıyla Türkiye Şampiyonu oldu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz’dan Ahmet Aras’a Ziyaret

Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz’dan Ahmet Aras’a Ziyaret

09-06-2026 - BÜYÜKŞEHİR

Bodrum’da Gece Boyu Su Mesaisi: Torba’daki Ana Hat Arızası Giderildi

Bodrum’da Gece Boyu Su Mesaisi: Torba’daki Ana Hat Arızası Giderildi

28-05-2026 - BÜYÜKŞEHİR