Aydoğan’dan Vali Akbıyık’a ziyaret

MUĞLA - 16-05-2025 12:39 2787 kez okundu.

Aydoğan’dan Vali Akbıyık’a ziyaret

Büyük Birlik Partisi (BBP) Muğla İl Başkanı Melih Aydoğan, Vali İdris Akbıyık’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde, İl Başkanı Aydoğan ile Vali Akbıyık arasında Muğla’nın sosyal, kültürel ve ekonomik yapısı hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Ziyarette yerel yönetimlerin iş birliği içinde çalışmasının önemi vurgulanırken, kentin kalkınmasına yönelik atılabilecek adımlar da değerlendirildi.
Ziyaretin ardından açıklama yapan BBP Muğla İl Başkanı Melih Aydoğan, “Valimiz Sayın İdris Akbıyık’ı makamında ziyaret ederek kendilerine hem nezaketimizi ilettik hem de kentimizle ilgili bazı düşünce ve temennilerimizi paylaştık. Sayın Valimize bizleri nazik bir şekilde ağırladığı için teşekkür ediyor, görevinde başarılar diliyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA