19 Personel Yediği Yemekten Zehirlendi

GÜNCEL - 04-07-2024 17:29 4162 kez okundu.

19 Personel Yediği Yemekten Zehirlendi

 

Bodrum'un Göltürkbükü Mahallesi'ndeki bir otelde çalışan 19 personel, yedikleri yemek sonrası ciddi sağlık sorunları yaşadı. Personeller, karın ağrısı, bulantı ve kusma gibi belirtiler gösterdi ve hemen ilk müdahalenin ardından Bodrum Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan 19 kişi, gıda zehirlenmesi teşhisiyle taburcu edildi.

Olayın ardından, Bodrum İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü görevlileri personellerin yediği yemekten numune aldı, Bodrum İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri de içilen sulardan örnek topladı. Gıda zehirlenmesi olduğu değerlendirilen olayın ayrıntıları hakkında inceleme başlatıldı. Otelin sorumluları ve gıda güvenliği ekipleri, olayın sebeplerini araştırmak ve benzer durumların yaşanmaması için gerekli önlemleri almak üzere çalışmalarını sürdürüyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

25-06-2026 - GÜNCEL

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

25-06-2026 - GÜNCEL